Gäst och gäster.


Maggan och Mike :D

Maggan mötte mig på stationen i Borås, sedan supermysig fika på café Bakgården för oss. Blåbärspaj och massa vaniljsås. Mmmm. Sedan gick vi till stationen och hämtade kusin Mike som kom med tåget. Hem till Maggan och Lennart för middag och titta på våra australienbilder m.m. :)

Maggan, Lennart och Mike körde mig till Hjälmared sen. :) Jag tog med dem på en liten rundvandring och sedan kvällsfika här uppe på Smedjevinden. (mitt place) Å, det var verkligen skoj! Så mysigt!

Kommentarer
Postat av: pappa

Vilken härlig eftermiddag o kväll och att få visa Hjämared o fika oj oj oj.

tummis pappa

2010-08-25 @ 21:45:58
Postat av: Lina

Riktigt härligt :) :) Hoppas du och brandmännen har det trevligt på stan :)

2010-08-25 @ 22:24:50
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Visst var det härligt!

2010-08-26 @ 09:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0