Helg i Alingsås-trakterna.

Halva helgen på Hjälmared, och halva i Vårgårda hos Elin. (Klasskompis, vägg i vägg-granne) fantastisk tjej! Efter den mysiga grillningen på Hemaftonen igår kväll hämtade Elin mig sen for vi till hennes hem i Vårgårda. Ungdomsmöte med Markus Olsson, han är verkligen toppenbra! och vi sjöng en lovsång vi sjöng i min C3-church i Australien! Hur häftigt var inte det! Å så kul, sånna minnen!
Idag konfirmerades Linnea, Elins syster. och eftersom jag sov över hos Elin hängde jag med på konfirmationen, kul hehe, känns verkligen som vi känt varandra länge! Fler än fyra dagar. Annars har jag ju bara varit med på mina egna syskons konfirmationer. Hem till Elin för middag och fika. och träffa hela hennes släkt, typ. Å de är så härliga. haha. Fullt ös hela tiden! Elins farmor och farfar skjutsade oss till skolan kl. 16. Kul vara tillbaka i vår lilla drömvärld :) Seriöst, det är som en annan del av världen. En liten bubbla. Kollade på Sune Sommar med resten av folken som var kvar i helgen. Iaf av oss Idoler (Idrott och Ledarskap förkortas Idol här.. :P haha) och bibelfolken. Sedan blev det te och mackor för mig Frida, Elin och vår klasskompis Annie, mysigt :) Vi bjöd också upp Jakob och Jakob. Sköna killar. Ena av Jakob är dessutom från Dannäs. Det blev prat och "Hej Knekt"! Så kul haha. Jag fick kramp i magen. typ. Go magmuskler!

Ikväll har Lisa flyttat upp till Jönköping, spännande! Än så länge är läget fint där, och det tror jag det kommer fortsätta vara :)

I morgon ska vi paddla kanot med vår klass, så kul, haha. Vad jag tänker är det nog inte alla som kommer ha alla hästar med sig i kanoten ;) Får se hur det går! :) :)

Tack för era hälsningar, superkul :) pussi puss


Kommentarer
Postat av: pappa

Härlig helg i väst. Kanot på Lilla Färgen. Härligt, härligt.

Pappa

2010-08-23 @ 13:35:04
Postat av: pappa

Härlig helg i väst. Kanot på Lilla Färgen. Härligt, härligt.

Pappa

2010-08-23 @ 13:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0