Här är det bra!

Hjälmared.
Här hinner man ju inte uppdatera alls ju. Sorry sorry. Fullt ös hela tiden. Det är inflyttning, massa information i skolan, samlingar, klasstid, samarbetslekar, kvällandakter, filmkväll och motionerande. Beachvolley, vanlig volley, konditionstest, löpning, rullskidor och cykel. Bad och lite fika. Jag har det bra!



Pappi, jag och mammi till Hjälmared.


Goa matgänget fredag.


Zacke, Simon och Elias. Härliga grabbs!

Nice med sovmorgon idag. Sen stack jag ut och sprang rund sjön. Frukost med Frida, sen blev det volleyboll i hallen. Bad i sjön och nu lite lunch.

Östersund-Fridis och jag!
.


Ikväll har vi "hemafton" då man äter och har trevligt tillsammans i herrgården. Ska bli skoj :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, vad underbart det verkar.

Nu längtar jag till min skolstart också. :)

2010-08-21 @ 19:42:37
URL: http://[email protected]
Postat av: pappa

Det ser verkligen härligt ut Lina. Hjälmared ligger verkligen perfekt. Med bad och allting annat som finns att göra.

Tummis från pappa

2010-08-21 @ 22:07:58
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Lycka till Lina.

Du ser ut att ha det bra.

Kristina

2010-08-22 @ 10:57:06
Postat av: emma

Åh lina,. ser att du trivs...

Lägg gärna upp en bild så ja får se ditt kryp in också:)



Ja kom hit kl 13 igår lördag. Ja ha hunnit packa upp, träffat lite vänner. Varit på gudtjänst på fjällistugan.

Imån börjar skolan, känns så spännande:) kram

2010-08-22 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0