Från Fridis.

Snabbt mellan uppdateringarna nu haha.
Härliga Frida. Skrattar så otroligt mycket i närvaro av denna norrländska fina flicka! Här får ni snabbfakta på hur hon ser mig efter 3 dagar ;)..


"Här får ni en bild på mig och min nyfunna vän, och husrumskamrat/klasskompis, Lina och jag när vi är på väg till Ica Maxi i Alingsås för att handla Taco-ingredienser. Lina är 89:a och blond och en hurtigbulle. Här ser ni att hon tog sina rullskidor när vi skulle dit. Det var även hon (och min andra husrumskompis/klasskamrat Elin) som fick mig på en joggingrunda klockan 6 imorse. Jisses! Hon tog även rullskidorna så att Karolina skulle kunna ta hennes cykel. Det var snällt tycker jag. Lina är troende såsom många andra här. Det finner jag lite annorlunda jämfört med vad jag är van vid, men dom är faktiskt snälla och normala och inte alls överdrivna som man skulle kunna tro. Fast det finns ju alltid undantag, men undantag håller man sig på replängds avstånd ifrån anser jag. I bakgrunden ser man lite av herrgården där vi brukar äta våra måltider, till vänster, och ett hus där det bor folk i till höger. Ett litet paradis. Bakom husen finns sjön och beach-volleybollplan. Oboooyyyyyy!"


Som sagt. Linis och Fridis.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det låter härligt! :D

2010-08-21 @ 19:41:39
URL: http://[email protected]
Postat av: pappa

Perfekt att ta rullskidorna till ICA butiken. Ha det så bra Lina.

Pappa

2010-08-21 @ 22:13:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Maggan

Du verkar ha det underbart

2010-08-21 @ 23:38:44
Postat av: Linus

Intressant beskrivning. Spännande med fördomar:)

Ha det fint!

2010-08-22 @ 13:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0