Oh these lovely kids! makes me laughing! hahaha :D

Å haha, jag är helt upprymd av den här eftermiddagen! Haha. Skrattat såååå sjukt mycket!
Åh, haha. :D
Efter kidsen kom hem från skolan cyklade vi till Johan och hans kids. :D Där blev det cykling på de små ramperna de själva bygger där på vägen. (Jo vi bygger på bilvägarna här haha) Det var kids överallt, utan nån kontroll. Hahaha! Lukas ramla och Theo ramla, det skrapas upp armar och det krockas hit och dit. Men, men, upp igen å fortsätt cykla! Kära nån! Hahaha! Alltså det var helt galet i havet, och jag och Johan bara skrattar och puschar på haha. Nae då, ingen fara allt går fint. Jemma cykla hem och hämtar sin gosehund Pokey Pou. Hon har honom i koppel utmed cykeln som att hon tror han är levande. Ser sååå gulligt (kul!!) ut när den släpar där efter cykeln. Åh haha.
Något annat att le (skratta haha) åt var lille Lukas outfit. I skolan idag hade de "klä ut sig dag". Så han var Hawaii-kille. Något han var väldigt glad över när han kom hem, att han slapp byta om från skoluniformen. hehe. Det är typ ett av hans största problem här, att han verkligen ogillar att byta kläder. Så idag var väl lyckodag hehe. Men ni kan tänka er hur kul det såg ut när han står där, i Hawaii-outfit. skjorta, hatt, shorts och solglasögon. byggandes på den där rampen! Haha. Å Lukas! haha :)


Full aktivitet på vägarna i Casuarina! :D


Lukas med uppskrapad arm.


Zach balamserar med byggsten. (Johans yngsta kid).


Theo på nya rampen. (Johans äldsta kid, han har 3).

Åh, jag filmade endel av dagens spektakel. Askul! hahaha.
Valborgsmässoafton firade jag med Johan och hans familj på Sandbar. So nice. Hans aupairfamilj är verkligen lovely! Imån, då ska jag på indien-party hos dem! Yey! hahaha :D Först imån ska jag dock ut och ha mig i skogen med Luke! Ska verkligen bli kul! och att springa i skog igen! :D

What a happy day! hahaha :D


Kommentarer
Postat av: pappa

Det verkar som om ni haft en helkul dag haha. Härligt härligt. Lukas ser härlig ut i hatten. Imorgon blir det dubbelmedel.

Tummis från pappa

2010-04-30 @ 22:05:49
Postat av: Lina

Ja pappa, haha. Detta var den roligaste dagen ever med kidsen! hahaha. Lukas är härlig i hatten haha! Hoppas orienteringen går bra! :) Nu kom jag just hem från indiapartyt hos Johan. kanon! Tummis!

2010-05-01 @ 14:26:21
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0