Models and mammi.

Förra onsdagen spenderade jag och Bre förmiddagen för att fota kidsen för deras modellgrej... Först massa foton i trädgården, och sen till lekplatsen (full av andra kids dessutom) i lilla samhället Salt som ligger 2 km här ifrån.


Lille coole Lukas.


Söta Jemma. :)


Liten lekpaus för bror och syster.

Eftermiddagen åkte vi till Annika för att vara "back to normal". Nu bor vi halva veckan där och halva hos Peter.


Mitt rum hos Annika.


Jemmas rum. Aldrig sett ett kid med så många "pet-shops"!

Torsdagen införskaffade vi ännu en kanin till familjen. Lukas var ju såklart avis över att han inte fått någon. Så nu välkomnar vi Snowy! (Kaninen som dog hette Snowball. men men.. haha)


Stolt pappa med kaninen i lådan. Jag fick fina titeln aunt.. :)


Playground på Hungry Jacks (burger king) i Southe Tweed.

Torsdag kväll träffade jag Jessica i Salt för hot chocolate. So nice :)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Verkar vara coola kids!

2010-04-12 @ 12:53:36
Postat av: Lina

Att de e coola! ;D

Ska hälsa till dem från dig!

2010-04-12 @ 13:14:54
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0