Surfers Paradise.

Idag har jag haft en toppendag i Surfers Paradise (Lisa, tanker alltid pa nar vi var dar! Fatta, 4 manader sen!). (Oxa toppengangerna med Johanna och Elina. Och dagen med Hanna, Mickan och Elin dar! :)) Idag var jag dar med aupair-tjejerna. Antonia och Eva (tyskorna) motte upp med nagon annan tyska. Och jag, Elin och Kerry went for shopping! Jag kopte antligen de dar jeansen och stickade vest-grej som jag kollat pa sen jag forst kom till australien. Jo, over ett halvar... haha. Kanns konstigt att prova jeans faktiskt, har inte anvant mina som jag har med mig sedan oktober. Chicken och potatismos (=pulvermos! Borde ju vara forbjudet pa sanna stallen!) till lunch. Men mysigt iaf. Glass pa stranden och sen traffade jag Anna en liten stund! :) Typiskt nog jobbade hon ju. Men vi ska planera in en helg jag kan komma till henne, da hon inte jobbar. Sa jag kan sova over och ha rediga tjej-dagar. :) Nice, nice :)

Kvallen igar blev med Kerry och Antonia i Coolangatta :) Som den oskrivana traditionen lyder borjade vi pa Gloria Jean's Coffees. Ingen coffee dock :) Skulle jag ju inte kunna somna senare formodar jag! Det blev ocksa bio med nya filmen "The Last Song" som ar baserad pa boken av Nicholas Sparks. Jag gillade den :) Definitivt min typ av film! :) Bast hittills av alla bio:s ar Dear John! Hoppas ni far mojlighet att se den. :)

Nu kikar jag pa flyg till Melbourne, mitt hemflyg den 17 maj ar ju dar ifran. Blir nog att jag lamnar Casuarina den 16:e, efter kyrkan pa formiddagen. Kan ju inte fa ett battre avslut pa aventyret har uppe! :)

Ha en harlig lordag! :)


Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Lina

Go for Surfers. Härligt, Härligt.

2010-04-10 @ 19:24:18
Postat av: Lina

Hej pappi!

Härlig härligt ja! och idag blev det Byron Bay! :D Du ska se view:n från lighthouset alltså! Amazing!! Det var som min look-out fast några gånger större! :D WOW! Kommer foton snart :)

2010-04-11 @ 13:59:01
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Sara

Härligt Lina!! Man blir så glad av att du har det så bra och roligt!=) Härliga bilder du lägger upp med!

Nu börjar vi också få lite mer värme och sol här, fast i helgen har det blåst jättemkt här i mina trakter! Jag har varit på konfahelg med konfirmanderna i pingst, det var jättekul o åka iväg med gänget!=) de är så goa! idag spelade vi upp ett drama på gudstjänsten, som jag övade in med dem. Nu sitter ja vid mitt skrivbord o pluggar, fast just nu tar ja ju en liten paus ;)

Hoppas att du har det fortsatt bra Lina!! snart kommer du ju hem =), inte långt kvar!

Puss&kram!

2010-04-11 @ 19:33:06
Postat av: Lina

Hej Sara!!! :D Va kul att det glädjer! :) Tycker det är jättekul att höra va du har för dig! :) Så skoj med konfahelgen! Dessa draman alltså haha :P De e bra, pauser behöver man :) Här är fullt upp. Kidsen har påsklov den här veckan oxå! Precis vatt ute och sprungit en runda, Jemma cyklade med mig. nice nice. Ja, idag är det precis 5 veckor kvar innan jag börjar flygresan hem! Kan inte fatta det!! Ses snart sara! Så härligt det ska bli att träffas igen!!!! :D :D Puss och kram!!

2010-04-12 @ 06:47:38
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0