Surfers Paradise!

Surfers Surfers. We really like!
Det var jag, Kerry, Elin, Antonia och Eva som åkte dit i lördags. Jag Kerry och Elin shoppade, och de andra två var på stranden hela dagen tillsammans med två andra tyskor.


Rip Curl ökade sin omsättning rejält genom oss!


Paus med lite frukt och boost-juice.


Glass på fina stranden.

Vi hann egentligen inte med så mycket mer under de 5,5 timmarna vi var i Surfers.. shopping, lunch, träffa Anna 30 min, glass på beachen. Jo jag var hos polisen också. Skulle få rapporten från när jag och Lisa blev bestulna i december tänkte jag, men jag måste maila och ringa ett annat ställe. Top secret liksom!

Kommentarer
Postat av: pappa

Det ser ut som ni har det trevligt tillsammans.

Tummis från pappa

2010-04-13 @ 21:30:24
Postat av: Lina

Det var en riktigt nice dag! :)

Tummis!!

2010-04-14 @ 00:44:01
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0