School holiday!

Andra veckan av påsklovet är igång. Helkul dag med kidsen idag alltså! :D Började med en explore-bikeride-trip. i neigbourhooden! Älskar cykla runt här, så fint och nice! :D Jemma hade hittat en ny park som jag och Lukas också skulle explora. Sen blev det en liten lekplats utanför Santai. Cykelvägen utmed stora vägen var ett äventyr i sig. Sen fick vi stanna för Lukas fick fågelskit under sin fot. Det blev även ride utanför gymmet för att komma till den större lekplatsen.
Hemma igen sprang vi direkt till beachen! Lukas tog med sin bodyboard, så kul haha. Sen blev det lite lek i sanden innan vi 50 min senare gick hem för att baka scones till vår picknick! :D Jag hade ju tänkt så bra att jag skulle ta med kidsen till min look-out. Men tänka sig typiskt nog kom värsta stormen. Ösregn, åska och en blixt. Det blev picknick inne på mattan i köket istället. :) Också nice, men inte vad vi först planerade haha.
Lukas cyklade till Zach o Co (Johan aupair). och jag sprang ut och sprang. Sällskap av Jemma på cykel som hela rundan berättade egenpåhittade berättelse för mig.. om en äppel-jordgubbe flicka.. Väl tillbaka cyklade vi till Johan. Kidsen spelade spel och vi fortsatte kolla på filmen Australia. So nice sitta ner en stund haha. Ni ska veta att det tar på krafterna ibland. haha. Sen hoppade kidsen i poolen, och vi agera badvakter...


Lilla fågelolyckan under foten.


Lukas och Jemma på den större lekplatsen.


Johan kastar Zach. Lukas surfar i en pool haha.


Girl-team! haha.

Verkligen perfekt att ha kids som är kompisar med kids till en annan aupair!

Kommentarer
Postat av: emma k

Hej LIna!

Barnen verkar tycka så mycket om dig Lina;)

Har barnen två veckors påsklov?!

Barn är alltid barn som sagt, men härliga:)



Me mig är de fint, idag 15 plus och strålande sol i sverige, Ja ha pluggat, sprungit och ikväll ska ja laga mat:) Våren är här:)



Skypa snart???

KRAMAR

2010-04-12 @ 18:42:23
Postat av: pappa

Hej Lina!

Roligt att ni kan göra så mycket tillsammans. Trevliga aktiviteter ni hittar på. I kväll cyklade jag och Eric måndagscyklingen. Fint väder så det var en härlig tur.

Tummis från pappa.

2010-04-12 @ 21:47:59
Postat av: Anonym

Hej Lina!

Roligt att ni kan göra så mycket tillsammans. Trevliga aktiviteter ni hittar på. I kväll cyklade jag och Eric måndagscyklingen. Fint väder så det var en härlig tur.

Tummis från pappa.

2010-04-12 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0