Sailing and Surfing! :D

Sicken tur att jag har träffat Luke!
Idag, easter Monday, var vi ute på Tweed River med hans hemmabyggda segelbåt. Vinden var dock inte den starkaste, men härligt ändå! :D


Lilla fina båten och Luke.


Jag har tom lärt mig segla (någolunda hehe) idag :)

Efter seglingen åkte vi hem till honom i Tweed och åt lunch. Aussi-sandwiches och sallad som jag fick med mig av Bre. Nice nice. Efter den uppladdningen åkte vi till Kingscliff för surf! :D Går framåt för mig ska jag säga! Å det är så smidigt att ha privatcoach alltså, catcha vågor och bära brädan. hahaha :P


Luke my private-teacher. ;)

Igår på easter Sunday hade jag, Elin och Kerry supermysig påsk-fika med vindruvor och de speciella påskbullarna Hot Cross Buns på stranden i Hastings Point. Verkligen Nice. Fika och tjejsnack! We like! hehe.


Team Sweden! (som jag alltid skriver, men det är vi ju!)


Kerry och jag.

Mina kids har påsklov i två veckor nu, så dagarna kommer vara fullspäckade av dem. Jag ska se till att hitta på skoj saker med dem nu då! :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, så härligt det ser ut.

Luke låter som en riktigt trevlig pojk. Lär dig att segla och surfa och allt. Inte illa.

Nu kom jag och tänka på vår lille (med betoning på lille) coach i Denmark. Som ville att vi skulle gå förbi hans videobutik inne i stan. Hehe.



Mysigt med fika. :)

Glad Påsk, syster.

2010-04-05 @ 11:41:48
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Lina

Riktigt härligt :D

Han är redigt nice! :) Segla, surfa å bra att prata intressanta saker med! Får se om vi hinner klättra berget här oxå!

ja just det hehe. vår 'lille' coach i Denmark! :P

Nu kollar jag och Jemma starwars... eller som du märker tog jag en liten paus hahaha ;)



Glad påsk Lisa! Pussar!

2010-04-05 @ 12:40:44
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Hej du ser ut att ha det bra! Riktigt bra med personlig surflärare! haha glad påsk!

2010-04-05 @ 14:48:27
Postat av: Gunilla

Hej!

Ser verkligen härligt ut, vilken tur att få lite privat lektion både i segling och surf, jag har ju sett både dig och Lisa att träna på surfing och det verkar sannerligen inte lätt. Kram mamma

2010-04-05 @ 18:39:24
Postat av: pappa

Hej Lina!

Verkligen härliga grejer ni hittar på. Vilka fina bilder. Du verkar ha det toppen.

2010-04-05 @ 23:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0