IKEA.

Onsdagen gjorde jag, Annika och kidsen en tripp till ikea! Ligger drygt 1 h norr ut på motorvägen, strax söder om Brisbane. Vi började med att släppa iväg kidsen till "Småland" sen hämtade jag och Annika energi inför shoppingen genom suuupergod macka. Räkor, lax, kaviar, sallad mmm.


Jag, Jemma och Prince (!) på cykeltur.


Hurray! Småland. haha. De hade dock väldigt kul! :)


Annika. Swedish feelings. :)


Växter och kids.


We. Ready to go home!


Bilen full med grejer och food! Jag diggar ju mat-shoppen bäst! Leksand knäckebröd, Kalles kaviar, västgötakloster ost, skorpor, hjortronsylt och jordgubbsmarmelad. Köttbullar, pulvermos, brunsås, lax, räkor, tunnbröd och shake n'bake rågbröd. Flädersaft, lingondricka, ballerinakex och mmmm marabou choklad. Grymt mycket trafik på hemvägen, alla fyra filer på vägen var helt fulla. Mesta jag kört i, men gick ju fint såklart!
Lina och Lexus, kan ju inte gå annat haha ;)

Kommentarer
Postat av: emma

hej lina!

haha, prince i korgen, i like;)

ÅÅ ikea känslor i massor, såg härligt ut:)

Kör hårt prussiluskan:) HAHA

2010-04-19 @ 11:19:13
Postat av: martina

Ikea 4-ever :P

ser att du har det kalas bra, här hemma är det bra med, har gjort två prov i NK B och fått G på båda. Man kan inte få högre.. konstigt!

nu är våren kommen iaf, skönt!

Ta hand om dig min älskade vän!

Puss

2010-04-19 @ 11:41:11
Postat av: Lina

Emma :D Tack för senast ;) Skype is really nice!

Ja, haha. Prince är min favvo-dog! ;) å ikea var nice :) mwa! <3



Härligt min fina Tinus! NK B är din grej :) Härligt att våren är där, ser fram emot en picknick å vårskrik med dig när jag kommer hem! :) Jag har den perfekta platsen!! :D Vi hörs snart! Pussar <3

2010-04-19 @ 14:02:21
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: pappa

Hej Lina!

Den mackan skulle jag kunna tänkt mig. Alla dessa svenska härliga livsmedel. Jag säger bara väsgötakloster. Lina o Lexus, helt klart en bra kombination. I kväll är det måndagscykling. Det blir nog 5-6 mil.

Tummis från pappa

2010-04-19 @ 14:04:31
Postat av: Lina

Hej pappa! :D

Man kommer verkligen på vilken svensk mat man saknar när man är här nere! Har vetat sedan länge att när ni kommer till flygplatsen och hämtar mig! :D då ska ni ta med mammas brödbullar med leverpastej på till mig! hehe :D Ja a, sicken toppenkombination, jag tror jag tar med bilen hem.. Lycka till på måndagscyklingen :) Å hälsa Eric om han ska med! (även om han inte ska med såklart!) Imån ska jag med Bre till skolan! Så spännande! TUMMIS!!

2010-04-19 @ 14:19:01
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: gunilla

Hoppas det blir en bra dag mamma

2010-04-19 @ 22:21:22
Postat av: Maggan

Låter mkt gott, såg faktiskt en IKEA bil här i Abu Dhabi igår, när Le o jag var ute o cyklade längs stranden. Det lär ligga, kanske 10-15 min väg härifrån hotellet med taxi.

2010-04-20 @ 15:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0