Girlie-day.

Fredagen blev verkligen en tjej-dag.
Bre har som uppgift från fashion/stylist-skolan att hon ska göra en make-over på en tjej, och jag är offret. hahaha. Nae ska bli redigt kul faktiskt! Så den här dagen började vi med förberedelserna.. Kollade i massa magasin på vad vi gillar för stiler m.m. Vi åkte till Tweed City shoppingcenter för att få lite inspiration till vilka kläder jag ska ha.. Tisdagen den 20:e ska jag hänge med till skolan så ska hon göra hair, make-up och dress me. Skoj! haha! + att en proffsfotograf ska fota. Undra vad jag har att vänta alltså!

Eftermiddagen och kvällen blev i Coolangatta med Kerry och Antonia. Gloria Jean's som vanligt :) och sen bio. Det är seriöst typisk del av ett aupair-liv. haha. But we like! :) The Last Song var ännu en fin movie i samlingen :)


Kerry och Antonia.


Antonia and me!
Fick fina klänningen av Annika! Vatt i hennes ägor men skulle inte ha den mer, så hon gav den till mig. Älskar den! Ni ska se baksidan av axelbanden, supersöta. Skulle lätt köpt den!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Lina!

En fikastund förgyller tillvaron.

En stor kram från pappa.

2010-04-13 @ 13:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0