"Back to normal".

Nu ar vi "back to normal" som de kallar det. Fran och med i onsdags flyttade vi till Annika for att bo har fram till sondag. Varannan helg plus halva veckan bor vi har, och andra halvan av veckans dagar hos Peter och Bre. Annika tar hand mycket om kidsen sjalv om jag vill gora nanting annat. Sa igar var forsta vardagskvallen jag var ledig att traffa nagon kompis. :) 
Hot chocolate med superharliga Jessica :) Vi har inte traffats sen innan jag akte till Uluru! Nar jag kom tillbaka hit till Casuarina akte hon for slakttraff i Sydney over pasken. Mycket som hant sa det blev en helmysig kvall med mycket snack :)
Ikvall ska jag traffa tjejerna (aupair-kompisarna) for bio och mys. Annu en ny tjej-film pa bio nu sa det blir harligt! Iman ska vi ocksa hitta pa nagot, inte klart vad.. kanske bbq i nan park? :) lots of aussies do that! och vi vill ju sa klart passa in bland dem.. :P Sondag kommer bli en superdag, forst ska jag till var lovely church i Kingscliff, och efter det aker jag och Jessica for en dag i Byron Bay! Jag har ju inte varit dar annu, aven att det bara tar 30 min att kora dit. Hoppas det blir nice vader for beach och affarer. :) Kommer tillbaka lagom att kora kidsen till Peter ca kl 17. och sen blir det forhoppningsvis kyrkan kl 18. :D Mandag-onsdag morgon bor vi hos Peter. Onsdag-fredag hos Annika. Helgen och fram till onsdag morgon hos Annika.. och sa flyter det pa. Peter och Bre sa att jag garna far fortsatta sova hos dem.. men det ar skonare pa flera satt att bo hos Annika. har eget rum har ocksa, och det ar bara 3 km mellan de bada husen. Jag har inte fatt in internet pa min laptop an, darfor det inte ar nagra prickar over a och o..
Aven att det officiellt har varit host har sen 1 mars, ar det ingen skillnad vadermassigt. Idag ar det stralande sol och 28 grader.. I sondags andrade vi klockan till vintertid, sa nu skiljer det 8 timmar till Sverige. Marker sa stor skillnad pa morgonen. Annars nar jag vackte kidsen 6,30 var det morkt ute.. och nu, nu ar solen pa sin uppgang :)

Hoppas ni har det bra allihopa! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Lina!

Ha det så kul med allt som du hittar på.

Tummis Pappa

2010-04-09 @ 11:19:47
Postat av: Lina

Tack pappa! Harligt prata med dig idag! :D

2010-04-10 @ 11:51:46
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0